.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاونت سياسي - امنيتي استانداري مازندران؛
ابراهیمی: نقش بي بديل اصناف در شكل‌گيري انقلاب
معاون سياسي ـ امنيتي استاندار مازندران گفت: اصناف همنوا با ساير تشكل‌ها در شكل‌گيري انقلاب حضور داشته و نقش اين نهاد در به ثمر نشستن نظام اسلامي بي‌بديل بوده است ...
ابراهیمی: نقش بي بديل اصناف در شكل‌گيري انقلاب

معاون سياسي ـ امنيتي استاندار مازندران گفت: اصناف همنوا با ساير تشكل‌ها در شكل‌گيري انقلاب حضور داشته و نقش اين نهاد در به ثمر نشستن نظام اسلامي بي‌بديل بوده است.

هادي ابراهيمي در دومين همايش اصناف و انقلاب با بيان اينكه در ابتداي دهه چهارم انقلاب قرار گرفته ايم، اظهار داشت: اصناف توانسته‌اند در پشتيباني به انقلاب نقش آفرين باشند و تاثير حياتي بر بدنه نظام داشته‌اند كه تاكنون اين اثرگذاري بعد از سه دهه پيروزي انقلاب حفظ شده است.

وي رهاورد انقلاب را تثبيت نظام اسلامي در تمام جهان دانست و افزود: انقلاب اسلامي در بازتوليد گفتمان عدالت، سازندگي و مناسبات بين المللي موثر بوده زيرا امام راحل مبناي انقلاب را بر اساس مولفه‌هاي فرهنگي بنا نهاد.

ابراهيمي تصريح كرد: در تاريخ ديده شد كه انقلاب‌هاي مهمي در دنيا با انگيزه‌هاي مختلف اتفاق افتاد كه محدود در مرزهاي مشخص بوده است در حالي كه ماندگاري آنها موقتي و در زمان كوتاه صورت گرفت.

وي افزود: انقلاب اسلامي با انگيزه‌اي متفاوت از بقيه كودتاها و انقلاب‌ها انجام شد كه هدف امام راحل از برقراري نظام اسلامي استقرار حاكميت دين اسلام و ائمه معصومين بوده است.

معاون استاندار مازندران بيان داشت: امام راحل با بينش درستي كه داشتند احساس كردند كه در زمان استبداد، طاغوت بر مردم فائق شده، عدالت قرباني هوس‌بازي‌ها و خودسري‌هاي حاكمان بيگانه شده است و به‌پاخاست.

وي با بيان اينكه مستشاران آمريكايي و عربده‌كشان بين‌المللي براي نظام تصميم‌گيري مي‌كردند و قانون اساسي كشور با تصميم بيگانگان وضع مي‌شد، خاطرنشان كرد: امام راحل توانست با قدرت الهي شهروند ايراني را داري جايگاه و مقامي كند تا در برابر سگ آمريكايي مورد تحقير قرار نگيرد.

ابراهيمي حضور كمپاني‌هاي عظيم نفتي كه در شمال و جنوب كشور براي دست درازي بر سرمايه‌هاي ملي كشور سايه انداخته بودند را نشانه استثمار دانست و يادآور شد: انقلاب اسلامي بر باورهاي غلط و منسوخ غرب تاخت تا انديشه‌هاي استقلال طلبانه در مردم كشور تقويت شود.

وي انديشه‌هاي امام راحل را رنساسي شگرف دانست و گفت: ديدگاه‌هاي امام راحل در نظام بين‌المللي ماهيت‌ها و ساختارها را دگرگون و متحول ساخت تا تئوري انقلابي در كشور به منصه ظهور برسد.

معاون سياسي ـ امنيتي استاندار مازندران انديشه‌ها و اهداف امام راحل را برگرفته از قيام عاشورا عنوان كرد و يادآور شد: بر اساس تاكيد معمار بزرگ انقلاب كه نظام اسلامي بايد از ايران به تمام نقاط دور جهان صادر شود هم‌اكنون شاهد آنيم كه انقلاب در قلب اروپا، آمريكاي لاتين، كشورهاي جنوب شرقي آسيا و قاره آفريقا ظهور پيدا كرده است./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.